LAAT HIER UW VRAAG ACHTERChat met het Jobkitchen-team
Consultant

Sorry

Op dit moment is er niemand online. Laat uw gegevens hier achter, dan nemen wij contact op.

Bedankt

Bedankt voor de informatie, we nemen snel contact met u op.

Vacaturesite voor de horeca

Uitgebreid zoeken
logo

Manager Restaurant & Eventlocatie

Bedrijf

Quality Seekers is voor één van haar klanten op zoek naar een Manager restaurant & eventlocatie.

Deze prachtige locatie biedt ruimte aan verschillende activiteiten en is enkele jaren terug opgestart door een ondernemer met een grote liefde voor hospitality. Het pand is gelegen op een goede locatie, niet ver van stad Leuven, maar toch in het groen. Er zijn verschillende zalen waar zowel zakelijke als privé events kunnen plaatsvinden. Het restaurant heeft een capaciteit tot 50 couverts en richt zich op een gastronomisch niveau. De keuken is zeer kwalitatief en er wordt gestreefd naar goede quoteringen in de culinaire gidsen. Het draait goed, er is een vast cliënteel, maar er is ook nog ruimte voor verbetering. Potentieel is er op zijn minst. Ter versterking van het team en ter verbetering van de algehele kwaliteit en service, gaan we op zoek naar een manager.
Het restaurant is open op woensdag voor diner, op donderdag en vrijdag voor lunch en diner en op zaterdag ook enkel voor diner. Er wordt dus gewerkt met een 4-daagse werkweek, met een sporadische uitzondering bij events.

Taken

In deze job zal je focus vooral gaan naar de coördinatie van restaurant, bijkomend neem je ook (deels) de verantwoordelijkheid tijdens de verschillende evenementen en werk je nauw samen met de eventmanager.
Je werkt vrijwel zelfstandig en runt het restaurant volledig. Je ben het gezicht van de zaak en draagt service en gastvrijheid hoog in het vaandel. Je stuurt, coacht en traint het team. Tijdens de service ben je operationeel aanwezig in een sturende rol, treed je op als gastheer/gastvrouw en behoud je het overzicht. Je communiceert eveneens met de keuken voor een goed verloop van de service.

Je zorgt voor de administratie zoals:

  • personeelsplanning
  • eventuele aanwerving en training van nieuwe medewerkers
  • aankopen, bestellingen, stockbeheer en contacten met leveranciers
  • overzien van de reservaties, opvolgen van speciale verzoeken en wensen
  • optioneel/wenselijk: overzien van omzetten en kostbeheer

Profiel

Voor deze mooie opportuniteit gaan we op zoek naar iemand die zijn/haar schouders kan zetten om dit restaurant verder op de kaart te zetten.
Je kunt jezelf herkennen in onderstaande:

  • minimaal enkele jaren ervaring in de horeca
  • zelfstandig en verantwoordelijk
  • leidinggevende vaardigheden
  • gastvrij en communicatief
  • goede kennis van zaaletiquette
  • oog voor detail
  • wijnkennis of een gezonde interesse in wijn
  • financieel inzicht is wenselijk, maar kan ook aangeleerd worden

Aanbod

4-daagse werkweek van woensdag tot zaterdag.
6 weken vakantie op jaarbasis gedurende de verschillende schoolvakanties.
Een mooi salaris categorie 9, met inschaling volgens ervaring.

Bijkomende extra's

  • kledijvergoeding
  • alle andere wettelijke bepalingen zoals eco-cheques, woon-werk verkeer
  • dagelijkse personeelsmaaltijd met het team
  • hospitalisatieverzekering, groepsverzekering
  • laptop
  • bruto-netto uren uitbetaald aan 150%

Solliciteren

Locatie:
Leuven

Contactpersoon:
Claudia - Quality Seekers
claudia@qualityseekers.be
Of via de button onderaan deze advertentie

Statistics

Aantal keer bekeken: 3603

Opdrachtgever

(via) Quality Seekers

Publicatiedatum

29.08.2024

Claudia Koch
claudia@qualityseekers.be www.qualityseekers.be
Jobkitchen.be gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Beperkt gebruik van de website